Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Iran, EU i propitivanje Srbije

Komentari (12) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 11 decembar 2008 09:58
Steva Nadrljanski
Pa upravo je Saudijska Arabija poznata kao država u kojoj su tzv. ljudska prava nepoznata. Nema ih ni u rudimentarnom obliku. Znate li šta se zbiva kad nekom na ulasku u zemlju nađu Bibliju? Momentalno leti u mašinu za seckanje papira - ne čovek nego knjiga, mada ni čovek nije siguran ako ga uhvate da u toj državi praktikuje neku drugu veru, što je apsolutno zabranjeno. Pre neki dan se pojavila vest da je policija otkrila grupu hrišćana u nekom stanu - skupili se ljudi "privatno" na molitvu, ali badava, kad u takvim državama ne postoji ništa privatno, osim privatnog harema. Međutim, nema rezolucije o kršenju ljudskih prava, iako je vehabijska varijanta islama vladajuća tamo. Svako ko nije musliman i ko se ne bavi naftnim poslovima tretira se u toj zemlji kao niže biće. Ali rezolucije nema, a ja mislim da je neće ni biti. Nagradno pitanje glasi: zašto?
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 11 decembar 2008 11:19
Vladimir Celeketic - Zambija
Prvo i osnovno, “ljudska prava” i “demokratija” ne postoje u medjudrzavnim odnosima. Ako neko to poteze onda iza toga stoji neki drugi konkretan interes.
Drugo, sta to uopste znaci da Srbija glasa o stanju “ljudskih prava” u zemlji koja se nalazi na 5000 kilometara od Srbije i koja ima 5 ili 10 puta vise stanovnika? Zasto se stalno suocavamo sa situacijama koje vredjaju inteligenciju?
Trece, Srbi bi ovu okupaciju Kosova trebali da shvate kao Bozju kaznu poslatu im za njihov moralni preporod. Sva srpska tragedija dvadesetog veka pocinje sa moralnim sunovratom koji je doveo do odricanja od drzave, prihvatanja komunizma i cega sve ne.
Sta bi bilo da nemamo sukob sa Zapadom i da smo na putu za EU? Da li bi Srbija bila isto ono sto su danas sve evropske zemlje: najobicnija politicka prostitutka Vasingtona? Da li bi ratovali za njih? Uvodili drugim zemljama sankcije? Secamo li se kako to smesno i bedno izgleda kada jedna Slovenija u ime EU preti sankcijama Zimbabveu, Sudanu, Iranu, Burmi… To su zemlje ciji glavni gradovi imaju vise stanovnika od Slovenije. Jel to ono sto Srbi treba sutra da rade?
Zarad moralnog preporoda nacije i na osnovu svog iskustva koje imamo srpski ustav treba izmeniti tako da zabranjuje Srbiji bilo kakvo petljanje u unutrasnje stvari drugih suverenih drzava.
Sta menja u zivotu prosecnog Srbina ili bilo kog drugog stanovnika Evrope koji posteno radi i placa porez ko je osudjen na smrt u Iranu, ko se sa kim bije u Sudanu ili Kongu, ko je koga uhapsio u Zimbabveu ili Burmi…? Dokle ce vise posten svet da placa za poslovne interese i ideoloske perverzije zapadnih vlastodrzaca? Zapad je danas najveca opasnost za svetski mir upravo zbog neprestanog petljanja u unutrasnje stvari drugih drzava. Ako dodje do nuklearne katastrofe oni ce da budu jedini krivac.
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 11 decembar 2008 13:48
Svetlana
Prva verzija:

Ali ako je Beograd spreman da zbog Kosova bude na strani onih koji gaze ljudska prava, onda ne vidimo kako Srbija može da pomiri takvu politiku sa proklamovanim evropskim težnjama.

Druga verzija:

Ali ako je Brisel spreman da zbog Kosova bude na strani onih koji gaze ljudska prava, onda ne vidimo kako EU može da pomiri takvu politiku sa proklamovanim evropskim težnjama.
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 11 decembar 2008 16:49
Pavle
Ne znam zašto je nekoga začudila ovakva reakcija EU zvaničnika na glasanje Srbije u UN? To nije ništa novo. Naravno da im je potrebna potpora za vojnu intervenciju, ali je problem u tome što priča o kršenju kojekakvih prava, pa i ljudskih, više ne drži vodu. Prolazilo je to do pre nekoliko godina, danas, teško da će moći. Zapadni centri moći sami sebi su upali u usta pričom o pravima manjina, ljudi... da više nemaju prostora za bilo kakav manevar na geo-političkom planu! Moraće da smisle nešto "novo i originalno" kako bi opravdali eventualnu intervenciju u Iranu!

Da se ljudska prava krše u Iranu, ne može se reći. Vera i kultura im je takva, da za bolje i ne znaju. Tako vaspitaju decu, tako organizuju univerzitete i škole... Jednostavno, trebalo bi ljude pustiti da žive onako kako sami žele!
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 11 decembar 2008 16:56
Zoran
Sasvim je jasno da teznja evropske zajednice je ka potpunoj kontroli zivotnih sredstava, a njen alat da do toga zeli doci je izricito manipulisanje i dvosmislenost osnove covekovih odnosa, komunikacija. Jasno da se zeli doci do takozvano hiruskih zahvata bez anestezije. Interesantan je poduhvat ujedinjenja jevrope, a jos interesantije kako ce taj poduhvat propasti..Covek ce u svakom slucaju mnogo od toga izvuci.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 11 decembar 2008 20:34
Jovan London
Odavno oni planiraju da napanu Iran ali problem je sto sada nije u pitanju mala i slaba, ratovima i embargom iscrpljena Srbija vec ogromna, bogata nuklearna sila. Samo da citaoce podsetim na jedan podatak koji sam prilicno davno procitao: Iranci su uz svoju granicu vec iskopali preko 300 000 grobova za americke i britanske specijalce. Ideja mi se bas svidela a verujem i da je imala uticaja na odlaganje akcije. Iranci, samo hrabro!
PROTIV SRBIJE U EVROPSKOJ UNIJI!!!!!
Preporuke:
0
0
7 subota, 13 decembar 2008 02:10
Muslimani su naša braća!
Zanimljivo je kako Druga Srbija ćuti kada SAD krši prava muslimana u svetu. Mislim da to nije samo zbog toga što Druga Srbija živi od američkih para, već je reč o rasizmu Druge Srbije, koja ne haje za patnje iračkih ili iranskih muslimana (i drugih "azijata").
Preporuke:
0
0
8 subota, 13 decembar 2008 03:22
gogi
Iran JESTE sledeći.
Preporuke:
0
0
9 subota, 13 decembar 2008 10:34
Siniša
Slobodane, u pravu si! Što se tiče licimerja EU birokratije to više nije novost ni za njih same.
U pravu si i za Iran. Ovo jeste uvod u jedan novi (okupatorski) rat. Tako se počinje. Ljudska prava, pa opasnost od Irana kao nuklearne sile, pa izveštaji obaveštajnih službi, pa.....
Kao ekonomista smatram da je za SAD i EU ovaj (budući) rat zaista neminovnost. U uslovima kraha ekonomskog i finansijskog sistema, vojna industrija je jedini zamajac koji može da pokrene privredu. Naravno, nisam ja ovo smislio. Ovu temu je politička ekonomija je već odavno obradila.
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 14 decembar 2008 17:29
Rasistički delirijum Druge Srbije
Da nema Teofila Pančića, trebalo bi ga izmisliti. Evo kako je lepo, precizno, na istu temu (Iran) gospodin Pančić pokazao kako Druga Srbija razmišlja o muslimanima, ali i drugim neevropljanima: šiitski verski poglavari za gospodina Pančića su "pomahnitale hodže"; afrički i azijski režimi za Drugu Srbiju mogu da budu samo "opskurni"; Rusija i Belorusija deo su Evrope samo u geografskom smislu; glavni problem današnje Rusije sastoji se u tome što je "neosovjetizovana" (aristokratskom ukusu Druge Srbije odgovara samo ona carska - carski imperijalizam je dobar, a sovjetski loš, baš kao što je američki i evropski imeprijalizam dobar, za razliku od "azijatskog"); fizička konstitucija ministra Jeremića takođe nije u skladu sa arijevskim standardima g. Pančića ("čovečuljak") - pa onda nije čudno kada državu koju predstavlja "čovečuljak", koga podržavaju "mahnite bradate mule", g. Pančić, valjda u skladu sa eugeničarskim kriterijumima Latinke Perović, ocenjuje kao "degenerisanu".
Preporuke:
0
0
11 utorak, 16 decembar 2008 18:59
Peter RV
Antonicev komentar je , kao uobicajno, odlican ma da on ne ide do kraja u njegovom odgovoru na absurdnost kritike Srbije od strane Evrope.
Davati Saudi Arabiju kao kao primjer krsitelja ljudskih prava sto Antonic navodi, je nazalost igrati politicki korektnu igru. Kad su u pitanju ljudska prava onda treba uzeti na nisan pravoga i najociglednijega nasilnika koji se zove Izrael. Onda slijedi, kako to kazemo u Americi, jedan jaki "runner up" koji se zove U.S.A.
Muslimanske zemlje imaju drugaciji koncept ljudskih prava, koji slijedi direktno iz Korana, i, insistirati na njihovu promjenu, narocito od strane licemjernoga zapada, spada ocigledno u domen vulgarne propagande.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 21 decembar 2008 18:29
Nebojša
"... Muslimanske zemlje imaju drugaciji koncept ljudskih prava, koji slijedi direktno iz Korana, i, insistirati na njihovu promjenu, narocito od strane licemjernoga zapada, spada ocigledno u domen vulgarne propagande. ...."

To objasniti npr. devojčicama koje su kamenovane zbog ljubavne veze ...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner